Зваротны званок

У дадзены момант наш працоўны дзень закончаны. Пакіньце свой нумар тэлефона і мы вам ператэлефануем у зручны для вас час!

Зваротны званок

Ваша заяўка зафіксавана. Чакайце званка

22 студзеня на аператыўнай нарадзе ў Мінгарвыканкаме дырэктар КУП «Цэнтр інфармацыйных тэхналогій» Бардовіч Максім Валянцінавіч паведаміў аб распрацоўцы дадатку «Мабільны майстра».

— Дадатак дазволіць цалкам альбо часткова ліквідаваць дыспетчарскія службы ў ЖРЭА раёнаў. Пасля паступлення заяўкі на кароткі нумар 115 карыстальнікі змогуць напрамую або праз дыспетчара трапляць да хаўс-майстроў, якія выконваюць платныя бытавыя паслугі. Таксама ўкараняецца сістэма аўтаматычнага размеркавання заявак для брыгад гарадской аварыйнай службы. Мяркуецца, што ў 1-2-м квартале 2018 года з'явіцца спецыяльнае мабільнае прыкладанне, — паведаміў дырэктар Цэнтра інфармацыйных тэхналогій.

Таксама Максім Бардовіч адзначыў, што Цэнтр інфармацыйных тэхналогій у 2018-м працягне працу па развіцці чат-бота ЖКГ. Карыстальнікі могуць падпісацца на рассылку дадзеных толькі па тых дамах, якія іх цікавяць. Пасля чаго будуць аператыўна даведвацца аб адключэнні ЖКП па дадзеных адрасах.

— У 2017-м у параўнанні з 2016-м назіраўся рост запытаў на партал 115.бел — не менш чым на 20 %. Інтарэсы грамадзян у мінулым годзе размеркаваліся наступным чынам: 53 % ставяцца да запытаў па шматкватэрных жылых дамах, другая па папулярнасці катэгорыя — дваровыя тэрыторыі, на якія прыходзіцца 31 %. На пытанні, звязаныя з агульнагарадской інфраструктурай, прыпадае ўсяго 16 %, — рэзюмаваў Максім Валянцінавіч.

Дадатак «Мабільны майстра» павінен стаць неад'емным кампанентам комплексу інфармацыйнай сістэмы жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь. Мэта дадзенага прыкладання —забяспечыць аўтаматызацыю працэсу размеркавання заявак паміж выканаўцамі. Зараз заяўкі паміж выканаўцамі (майстрамі) размяркоўваюць, як правіла, офісныя супрацоўнікі эксплуатуючых арганізацый (дыспетчары), якія выдаюць майстрам заданні і затым апрацоўваюць іх справаздачы. Гэта стварае лішняе перадаткавае звяно, запавольвае перадачу інфармацыі і часта прыводзіць да яе скажэнняў. Дадаткова размываецца адказнасць — у выпадку паведамлення недакладнай інфармацыі немагчыма сказаць, хто яе падаў: майстар або дыспетчар.

Дадатак «Мабільны майстра» дазволіць вырашыць названыя праблемы. Будучы ўсталяваным на тэлефон выканаўцы, яно забяспечыць прамое ўзаемадзеянне апошняга з базай дадзеных АС «Дыспетчарская служба», у якой працуюць супрацоўнікі кантакт-цэнтра ЖКГ г.Мінска. З яго дапамогай майстры змогуць атрымліваць заяўкі ў рэжыме рэальнага часу і самастойна забяспечваць зваротную сувязь у працэсе выканання заявак.

Арыенціровачная дата запуску прыкладання «Мабільны майстра» - 01.05.2018.

Приложение Мобильный Мастер Приложение Мобильный Мастер