Зваротны званок

У дадзены момант наш працоўны дзень закончаны. Пакіньце свой нумар тэлефона і мы вам ператэлефануем у зручны для вас час!

Зваротны званок

Ваша заяўка зафіксавана. Чакайце званка

АІС

Даведацца падрабязней можна па тэлефоне:

Аўтаматызаваная інфармацыйная сістэма "Справаводства", прызначаная для комплекснай аўтаматызацыі справаводства.

АІС "Справаводства" прызначана для аўтаматызацыі работ па справаводству, своечасовай і дакладнай апрацоўкі дакументаў і кантролю іх выканання. Яна функцыянуе ў аднакарыстальніцкім і шматкарыстальніцкім рэжыме без абмежавання колькасці працоўных месцаў. Мае зручны інтэрфейс на ўзроўні сучасных інфармацыйных тэхналогій. Можа прымяняцца як у арганізацыях з невялікай колькасцю супрацоўнікаў і ў арганізацыях са складанай структурай і вялікім штатам супрацоўнікаў. Рэалізавана ў праграмным асяроддзі СКБД "Visual FoxPro" Версія 6.0 для MS-WINDOWS.

Комплексы, якія ўваходзяць у склад АІС "Справаводства":

  • "Кантроль за выкананнем ўваходзячых і зыходзячых службовых дакументаў";
  • "Кантроль за выкананнем рашэнняў і распараджэнняў выканаўчага камітэта і вышэйстаячых органаў";
  • "Улік, кантроль і аналіз працы з лістамі, заявамі і зваротамі грамадзян".

"Кантроль за выкананнем ўваходзячых і зыходзячых службовых дакументаў" - прызначаны для аўтаматызацыі вядзення справаводства (рух дакументаў у арганізацыі з моманту іх стварэння або атрымання да завяршэння іх выканання, здачы ў работу ці ў архіў).

Магчымасці комплексу:

  • рэгістрацыя ўваходзячых і зыходзячых дакументаў;
  • кантроль выканання дакументаў;
  • атрыманне аператыўнай інфармацыі па любым выканаўцы і дакументам;
  • шырокія магчымасці пошуку інфармацыі ў базе дадзеных;
  • фарміраванне інфармацыі па аналізу выканальніцкай дысцыпліны;
  • ўлік аб'ёму дакументазвароту;
  • друк розных кантралюючых формаў і формаў справаздачнасці ў разрэзах, зручных для карыстальніка;
  • стварэнне і вядзенне архіва дакументаў;
  • магчымасць абмежавання доступу карыстальнікаў да баз дадзеных;
  • магчымасць працаваць толькі з тымі дакументамі, якія выконвае дадзены карыстальнік;
  • магчымасць у пачатку кожнага сеансу працы кожнаму карыстальніку бачыць пералік нявыкананых дакументаў па стане на бягучую дату;
  • атрыманне карыстальнікам падчас сеансу працы паведамлення аб тым, што ў яго на выкананні з'явіўся новы дакумент;
  • захоўванне вобраза дакумента ў выглядзе далучанага файла любога тыпу, аўтаматычна створанага шляхам сканавання папяровага дакумента;
  • адпраўка зыходзячых дакументаў па электроннай пошце.

"Кантроль за выкананнем рашэнняў і распараджэнняў выканаўчага камітэта і вышэйстаячых органаў"  і "Улік, кантроль і аналіз працы з лістамі, заявамі і зваротамі грамадзян" прызначаныя для рэгістрацыі і кантролю выканання ўваходзячых дакументаў, якія маюць шэраг асаблівасцяў.

Такія ўваходзячыя дакументы маюць некаторы іншы пералік дадзеных у картцы дакумента, але інтэрфейс карыстальніка і набор галоўных функцый з'яўляецца агульным для ўсёй сістэмы АІС "Справаводства".

Показать