Зваротны званок

Пакіньце свой нумар тэлефона і мы ператэлефануем у зручны для вас час!

Зваротны званок

Ваша заяўка зафіксавана. Чакайце званка

У межах дадзенай паслугі спецыялісты Цэнтра возьмуць на сябе абавязкі па абслугоўванні IT-інфраструктуры вашай арганізацыі.
ССпецыялісты Цэнтра — гэта кваліфікаваныя супрацоўнікі, якія на высокім узроўні змогуць кіраваць і падтрымліваць аперацыйныя сістэмы, офісныя дадаткі, абслугоўваць аргтэхніку, а таксама выконваць іншыя задачы, звязаныя з інфармацыйнымі тэхналогіямі
На дагаворнай аснове аказваюцца наступныя віды паслуг:
На дагаворнай аснове аказваюцца наступныя віды паслуг
Налада, суправаджэнне і дыягностыка лакальнай вылічальнай сеткіНалада, суправаджэнне і дыягностыка лакальнай вылічальнай сеткі.
Налада, суправаджэнне і дыягностыка лакальнай вылічальнай сеткі
• апаратная і праграмная дыягностыка лакальнай вылічальнай сеткі (праверка наяўнасці сігналу, дыягностыка страты пакетаў, велічыні затрымкі і прапускной здольнасці);
• тэхнічнае абслугоўванне і адміністраванне лакальнай вылічальнай сеткі і налада сеткавага абсталявання;
• падтрыманне працаздольнасці лакальнай вылічальнай сеткі і сеткавага абсталявання.
Тэхнічнае абслугоўванне ПЭВМ, прынтэраў, сканараў і МФПТэхнічнае абслугоўванне ПЭВМ, прынтэраў, сканараў і МФП
• прадастаўленне кансультацыі па выбары прынтэраў, сканараў, МФП, ПЭВМ і іх камплектуючых з далейшай устаноўкай і наладай;
• прафілактычнае абслугоўванне ПЭВМ, прынтэраў, сканараў і МФУ з правядзеннем ачысткі камплектуючых элементаў ад пылу і іншых забруджванняў, якая выконваецца падчас планавых выездаў;
• усталёўка, налада і рамонт ПЭВМ, друкарак, сканараў і МФП з ліквідацыяй збояў у іх працы.
ТТэхнічнае абслугоўванне ПЭВМ, прынтэраў, сканараў і МФП.
Сістэмнае абслугоўванне ПЭВМ і сервераў Сістэмнае абслугоўванне ПЭВМ і сервераў
Сістэмнае абслугоўванне ПЭВМ і сервераў
• ўстаноўка, налада і абнаўленне аперацыйных сістэм у адпаведнасці з рэкамендуемымі патрабаваннямі вытворцы;
• дыягностыка аперацыйных сістэм спецыялізаванымі праграмнымі сродкамі;
• ліквідацыя збояў і памылак на ўзроўні кампанентаў аперацыйнай сістэмы;
• рэзервовае капіраванне дадзеных карыстальнікаў і праграм;
• аднаўленне дадзеных у выніку збою ў працы апаратнай часткі або праграмнага забеспячэння;
• падбор канфігурацыі сервера і прадастаўленне рэкамендацый па абслугоўванні;
• устаноўка і налада серверных аперацыйных сістэм і роляў сервера (DNS, DHCP, Active Directory, File server, Print server...) у адпаведнасці з рэкамендуемымі патрабаваннямі вытворцы.
Праца з праграмным забеспячэннем. Праца з праграмным забеспячэннем.
• падбор і актуалізацыя праграмнага забеспячэння;
• устаноўка і налада праграмнага забеспячэння ў адпаведнасці з рэкамендуемымі патрабаваннямі вытворцы і ліквідацыя збояў у яго працы;
• праверка на наяўнасць віруснага заражэння.
Праца з праграмным забеспячэннем
Перавагі аўтсорсінгу IT-паслуг Перавагі аўтсорсінгу IT-паслуг:
Перавагі аўтсорсінгу IT-паслуг
• Аператыўнае выпраўленне непаладак
• Скарачэнне выдаткаў на абслугоўванне IT-інфраструктуры
• Зніжэнне рызык і выдаткаў
• Празрыстая схема працы, падрабязныя справаздачы • зніжэнне нагрузкі на іншыя падраздзяленні арганізацыі (аддзел кадраў, бухгалтэрыя)
• Праца з высокакваліфікаванымі спецыялістамі

УДаведацца больш падрабязную інфармацыю аб паслугах у рамках IT-аўтсорсінгу можна па тэлефоне +375 (17) … .. ..
Даведаца падрабязней можна па тэлефоне: